Deze content is gemaakt door Tio
Branded content
Branded content
Is het jouw passie om een steentje bij te dragen aan het vergroten van de naamsbekendheid van een organisatie? Steek je graag je handen uit de mouwen en ben je goed in het communiceren van een boodschap, zowel online als offline? Met de duik jij in de wereld van consumentengedrag, voer je marktonderzoek uit en leer je alles over content en vormgeving. Je leert het vak het beste door veel te doen. Dit is dan ook bij Tio: de studie bestaat voor ruim 60% uit praktijkervaringen. Je krijgt les van docenten uit de branche en past deze kennis toe tijdens projectweken en (internationale) stages.
Met de mbo-opleiding Marketing en Communicatie ben je verzekerd van een waardevol diploma. Na je studie kun je op. Ga bijvoorbeeld aan de slag als marketingmedewerker, socialmediamedewerker, communicatiemedewerker of online marketeer.
De marketing- en communicatiebranche is altijd in beweging. Met je diploma op zak word je overal met open armen ontvangen. Want jij hebt al een flinke dosis praktijkervaring opgedaan en bent in staat om commercieel en creatief te werken.
Wil jij je kennis graag nog verdiepen en verbreden? Met je mbo4-diploma op zak kun je er ook voor kiezen om verder te studeren bij Tio. Kies voor een of ga voor een .
Als allround marketing- en communicatieprofessional pak je alle onderdelen van het vak aan; van het opstellen van marketing- en communicatieplannen, het ontwikkelen van campagnes tot het uitvoeren van promotie- en wervingsacties. Met jouw proactieve houding weet jij in no-time campagnes op te zetten om nieuwe klanten te werven en om de zichtbaarheid te verbeteren.
Het werk op de marketing- en communicatieafdeling is soms hectisch en je hebt vaak te maken met deadlines. Een nauwkeurige en gestructureerde aanpak helpt je om de gevraagde informatie netjes op tijd aan te leveren én volgens de juiste specificaties. Ze zeggen niet voor niks: it’s all in the details.
Als allround marketing- en communicatieprofessional heb je veel contact met andere afdelingen en ga je wellicht ook op interessante bedrijfsbezoeken. Het is belangrijk dat jij in gesprekken te weten komt wat de wensen en behoeften zijn, zodat je anderen kan overtuigen van jouw product of dienst!
22 maart 2022 geschreven door Tio